top of page
  • Εικόνα συγγραφέα.

Τρομοκρατία του κορωναϊού και ισλαμοποίηση της Ελλάδας

Έγινε ενημέρωση: 14 Νοε 2020

14.11.2020

Του Φώτιου Μπαμπάνη


Ας ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, γιατί πρέπει επιτέλους να τεθούν στη σωστή τους βάση. Αυτά τα οποία ακούμε είναι πρωτάκουστα... Απειλούν και τρομοκρατούν τον κόσμο! Πάρτε για παράδειγμα όσα ακούστηκαν για τα σχολεία... Υπαινίσσονται ένα νέο παιδομάζωμα; Αυτό υπαινίσσονται; Παιδομάζωμα είχαμε ακριβώς την εποχή της Οθωμανικής αυτοκρατορίας... Θα έχουμε πάλι μία από τα ίδια, με άλλον τρόπο τώρα; Αν είναι δυνατόν, μέσα στα σχολεία, που είναι οι κυψέλες και η κοιτίδα της μόρφωσης και της παιδείας, της ανάδειξης των ελλάνιων αξιών και των ελλάνιων προτύπων, των αξιών του ελληνικού πολιτισμού, του ενδόξου ελληνικού πολιτισμού μας να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα…

Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι: οι γονείς ασκούν τη γονική μέριμνα και την επιμέλεια. Από 'κει και πέρα, εάν πρόκειται για μονογονεϊκά ζευγάρια, την ασκεί ο ένας. Ακόμα και για ζευγάρια τα οποία βρίσκονται σε διάσταση ή έχουν διαζευχθεί, ο ένας εκ των δύο ασκεί την επιμέλεια, αμφότεροι όμως τη μέριμνα. Για να αφαιρεθεί η μέριμνα, ο νόμος επιτάσσει ορισμένες προϋποθέσεις πολύ σοβαρές: ότι κακοποιούνται τα παιδιά από τους γονείς. Δηλαδή οι γονείς όταν δεν επιβάλλουν στα παιδιά να φορούν μάσκα στο σχολείο, σημαίνει ότι τα κακοποιούν, σύμφωνα με την κρατούσα άποψη;

Έπειτα, κατά δεύτερο λόγο, ξεχνούν όλοι όσοι είναι καλοθελητές και έρχονται τώρα να ενισχύσουν τις καθεστώτες απόψεις και σκέψεις του συστήματος, κάτι ουσιαστικό: ότι όλα αυτά απαιτούν δικαστικές αποφάσεις και μάλιστα αμετάκλητες. Πώς είναι δυνατόν να αφαιρεθούν η γονική μέριμνα και επιμέλεια από τους φυσικούς γονείς ή τους νόμιμους γονείς (γιατί μπορεί να είναι γονείς με υιοθεσία); Για το όνομα του Θεού, πώς θα γίνουν όλα αυτά; Με τρόπους εξπρές, ή θα μπούμε στη διαδικασία παιδομαζώματος που ανέφερα προ ολίγου;

Αυτά θυμίζουν πρακτικές ισλαμικών σχολείων και καταδεικνύουν για ακόμα μία φορά ότι επιδιώκεται με αυτό τον τρόπο η έμμεση ισλαμοποίηση της χώρας. Αυτά τα πράγματα θα μας βρουν απέναντι, το τονίζω και το ξεκαθαρίζω! Να πάνε να τα κάνουν αλλού, όχι εδώ! Εδώ είναι μία χώρα που στηρίζεται ακόμη τουλάχιστον στις ελλάνιες αξίες και στα ελλάνια πρωτόκολλα και τις αρχές του ελληνικού πολιτισμού. Τελεία και παύλα. Τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις. Είναι ένας έμμεσος τρόπος ισλαμοποίησης της χώρας. Να βάζουμε μάσκα, δηλαδή τι θα γίνουμε; Είναι μία μορφή έμμεσης μπούργκας αυτό. Και κατά πόσο, αλήθεια, μας προστατεύει η μάσκα;

Το αντίθετο, βλάπτει την υγεία, αλλά το θέμα εδώ είναι άλλο, ότι μπορεί ενδεχομένως να λένε οι γιατροί και οι επιστήμονες διάφορα πράγματα. Πρέπει για κάθε πολίτη χωριστά, να υπάρχει ιατρική γνωμάτευση, ότι η χρήση μάσκας είναι ακίνδυνη για τον συγκεκριμένο άνθρωπο. Ας έρθουν λοιπόν οι αγαπητοί μας γιατροί, οι λοιμωξιολόγοι και όσοι είναι ινστρούχτορες από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, να θέσουν την υπογραφή τους για τον καθένα από μας, και μετά να τη βάλουμε. Να αναλάβουν όμως αυτοί τις ευθύνες.

Αυτή η παρωδία πρέπει να τελειώσει εδώ. Εάν νομίζουν ότι με διάφορους νόμους θα τρομοκρατήσουν τους Έλληνες πολίτες, πλανώνται πλάνην οικτράν! Αλλά ξεφεύγει το θέμα από έναν απλό κορονοϊό: εδώ μιλάμε για μεθοδεύσεις οι οποίες είναι έμμεσοι τρόποι ισλαμοποίησης της χώρας. Πάμε αλλού, μιλάμε για επικίνδυνες ατραπούς, από 'κει και πέρα πλέον δεν μπορεί τα καράβια μας να είναι στο Αιγαίο και να εμβολίζουν τη ναυαρχίδα του Οθωμανού σουλτάνου και με άλλους τρόπους από την πίσω πόρτα να θέλουν να μας περάσουν σε μεθόδους, πρακτικές και νοοτροπίες ισλαμοποίησης.

Δεν μπορούμε να απεμπολήσουμε έναν Κολοκοτρώνη, έναν Καραϊσκάκη, ένα Μεσολόγγι... αυτά δεν απεμπολούνται! Ακόμα αχνίζει το αίμα των προγόνων μας. 200 χρόνια από τότε συμπληρώνονται το 2021. Οι μνήμες είναι νωπές, και να πάμε πού; Να πάμε στη Μικρά Ασία, να πάμε στον Πόντο, που είναι πρόσφατα, ούτε εκατό χρόνια; Να πάμε στην Κύπρο; Τι να πούμε δηλαδή; Αυτά τελειώνουν εδώ, αυτά ας πάνε απέναντι να τα κάνουν! Να φορέσουν και μπούργκες, να φορέσουν και ό,τι άλλο θέλουν, να επιβάλλουν τη νοοτροπία την ισλαμική, την σαρία, τον ισλαμικό νόμο, δικό τους πρόβλημα, εκεί όμως, όχι εδώ! Γιατί αν θέλουν εδώ να μετέχουν με τέτοια μέσα και τέτοιους τρόπους, τότε η Αγία Σοφία όχι μόνο να γίνει μουσείο, να ξαναγίνει ο ναός της Ορθοδοξίας παγκοσμίως!

Βλέπω και διαπιστώνω, ότι με πρόσχημα την αντιμετώπιση του κορονοϊού, επιλέγονται μέσα που οδηγούν στην ισλαμοποίηση της χώρας. Και βέβαια, πέραν αυτού, μετέρχονται και νόμους που είναι αμιγώς αντισυνταγματικοί. Ποιοι είναι αυτοί οι νόμοι που επιβάλλουν ποινές και μάλιστα τόσο σοβαρές ποινές που απειλούν και τρομοκρατούν τους Έλληνες πολίτες;

Όλοι αυτοί οι οποίοι μας κυβερνούν και θέλουν να επιβάλουν τέτοιους νόμους και τέτοιες πρακτικές, πρέπει να μας αποδείξουν, εάν συνάδουν με το Σύνταγμα. Πού υπάρχουν τα εχέγγυα συνταγματικότητας; Πώς να δεχτώ έναν κανόνα δικαίου, ακόμα και αν εμπεριέχει τη μορφή, την εξωτερική μορφή τυπικού νόμου, όταν δεν υπάρχει η γνωμοδότηση της συνταγματικότητας; Πρέπει να υπάρχει η γνωμοδότηση από την Επιτροπή της Βουλής και πρέπει το Συμβούλιο της Επικρατείας, το αρμόδιο τμήμα, να έχει γνωμοδοτήσει ότι συνάδει με το Σύνταγμα. Εάν δεν συνάδει, και δεν υπάρχει αυτή η γνωμοδότηση, τότε μιλάμε για κατάλυση του Συντάγματος, κατάλυση κάθε έννοιας δικαίου, κατάλυση θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ατομικών ελευθεριών!

Θα δεχτώ, αν και δεν θα συμφωνήσω απόλυτα, ότι είναι αλήθεια αυτό που παρουσιάστηκε σε μία δημοσκόπηση από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, όπου οι δύο στους δέκα ή ο ένας στους πέντε Έλληνες είναι αντίθετος με τη χρήση μάσκας. Δηλαδή μιλάμε, σύμφωνα με αυτό το γκάλοπ, για ένα ποσοστό της τάξης του 20% των Ελλήνων. Είναι λίγο αυτό; Δεχόμενος πάντα αυτά που λέει ο ΣΚΑΪ. Χωρίς να σημαίνει ότι είναι έτσι. Θα είχε δε, ενδιαφέρον να κάνουμε ένα γκάλοπ αντικειμενικό και να δούμε ποιοι είναι υπέρ της μάσκας και ποιοι είναι κατά. Αλλά κι αυτό ακόμα το ποσοστό που έδειξε η παραπάνω έρευνα, δεν είναι καθόλου λίγο.

Όλα αυτά τα πρόστιμα που μπαίνουν στους πολίτες και οι εν λόγω διοικητικές πράξεις είναι παράνομες! Και καλό θα είναι οι αστυνομικοί οι οποίοι εκτελούν αυτούς τους σε εισαγωγικά “νόμους”, να γνωρίζουν -γιατί είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν, σύμφωνα με το άρθρο 25 παράγραφος 1 του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα- και να ελέγχουν κατά την εφαρμογή των κανόνων δικαίου, την συνταγματικότητά τους, αν δηλαδή συνάδουν με το Σύνταγμα και τις θεμελιώδεις ατομικές ελευθερίες και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Άλλωστε δεν αποτελεί ούτε πανάκεια ούτε δικαιολογία η φράση: ”Μου δώσανε εντολή”... Δεν υπάρχει μου δίνουν εντολή! Οφείλει και ο ίδιος ως αστυνομικό όργανο να ερευνήσει τη συνταγματικότητα ή μη αυτής της εντολής. Αν δεν το πράττει, διαπράττει παράβαση καθήκοντος και κατάχρηση εξουσίας!

Έχουν καταντήσει το Σύνταγμα κουρελόχαρτο, τις ατομικές ελευθερίες τις έχουν ισοπεδώσει και επιδιώκουν τώρα να αποσπάσουν τα παιδιά από τις οικογένειές τους. Με πρόσχημα -άκουσον, άκουσον- τη μη συμμόρφωση στη χρήση μάσκας. Δηλαδή, μιλάμε εδώ για έμμεσο παιδομάζωμα.

Ο πολίτης πρέπει να βρει το σθένος να μιλήσει με το αστυνομικό όργανο που επιβάλλει το πρόστιμο και φυσικά να αρνηθεί να το πληρώσει και να υποβάλλει ένσταση. Ουδείς λοιπόν μπορεί να εξαναγκάσει έναν πολίτη σε πράξη ή παράλειψη ή ανοχή χωρίς τη δική του βούληση. Είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη η ατομική ελευθερία και είναι ανθρώπινο δικαίωμα να διαθέτει έκαστος τον εαυτό του κατά βούληση. Από 'κει και πέρα τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις. Εν προκειμένω καταλύονται στοιχειώδεις ατομικές ελευθερίες, όπως το άρθρο 5 του Συντάγματος στο σύνολό του. Όποιος θέλει να υποβληθεί σε τεστ ή οποιοδήποτε τρόπο εξετάσεως, ας ρο κάνει, όποιος όμως δεν επιθυμεί δεν θα το κάνει.

Δεν μπορεί κανείς να κατακρατεί κανέναν πολίτη! Υπάρχει το λεγόμενο αδίκημα της παράνομης κατακράτησης. Εν προκειμένω, με το πρόσχημα της προστασίας της δημόσιας υγείας και του δήθεν κορονοϊού, πού καταλήγουμε; Είναι το όχημα αυτό για την κατάλυση των ατομικών ελευθεριών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Δεν έχω καμία αντίρρηση να υποβληθούμε σε εξετάσεις, αλλά όλα αυτά να γίνουν καλόπιστα με εξηγήσεις και πάνω απ’ όλα με βάση την πειθώ, όχι με εξαναγκασμό γιατί εδώ βρισκόμαστε σε διαδικασία εξαναγκασμού. Μάλιστα, εδώ ενεργοποιείται ο κρατικός μηχανισμός καταναγκασμού για να μας εξαναγκάσει σε πράξη εκφοβισμού, για να μας οδηγήσει σε πράξη, παράλειψη ή ανοχή, όπως επιθυμούν οι κρατούντες, κι αυτό συμβαίνει όχι μόνο εν Ελλάδι, αλλά παγκοσμίως.

Εδώ το κωμικοτραγικό είναι ότι δεν πρέπει να έχουμε επαφές, να προσέχουμε να μπαίνουμε λίγοι-λίγοι μέσα σε κλειστούς χώρους, αλλά από την άλλη πρέπει να αποδώσουμε στην εφορία, να πληρώσουμε τις ΔΕΚΟ, να πληρώσουμε τους λογαριασμούς μας. Γιατί; Μπορούμε να εργαστούμε με τις ίδιες συνθήκες όπως πριν τον κορονοϊό; Εάν τους ενδιαφέρει πραγματικά η προστασία της δημόσιας υγείας, τότε να σταματήσει κάθε λειτουργία και αν τους ενδιαφέρει πραγματικά η επιβίωσή μας και η δημόσια υγεία, να φροντίσουν όλα να μας τα προσφέρουν οι ίδιοι, οπότε δεν έχουμε και λόγο να μετακινούμαστε! Να μείνουμε και μέσα στα σπίτια μας και να τελειώσει η ιστορία. Δεν μπορεί από τη μία μεριά να μου λες να πρέπει να πληρώσω ΕΝΦΙΑ, να πληρώσω φόρους, άρα πρέπει να δουλέψω, πρέπει να εργαστώ, να πρέπει να βγω έξω λοιπόν, και από την άλλη να μου λες να μείνω μέσα στο σπίτι έγκλειστος...

Πρέπει συνεπώς να γίνει προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, προκειμένου ο νόμος να ακυρωθεί. Το Συμβούλιο της Επικρατείας να καταδείξει, να αποφασίσει, γιατί πρόκειται περί νόμου αντισυνταγματικού, έρχεται σε προφανή αντίφαση με το Σύνταγμα και τις στοιχειώδεις ατομικές ελευθερίες και τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Και πρέπει οι νομικοί που υποστηρίζουν όλα αυτά τα αντισυνταγματικά και παράνομα, να είναι πολύ προσεκτικοί και να δουν τις οικείες διατάξεις πριν να ομιλούν! Βιάζονται να μιλήσουν και βιάζονται να γίνουν στυλοβάτες του συστήματος...

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι, εμείς δεν είμαστε εμπόδιο στην δημόσια υγεία επ' ουδενί. Από την άλλη μεριά όμως όταν επιλέγει η εκάστοτε εξουσία και οι εκάστοτε κρατούντες να ενεργοποιήσουν τον κρατικό μηχανισμό καταναγκασμού με αυτές τις επιτακτικές μεθοδεύσεις, να καταλύσουν το Σύνταγμα και να καταργήσουν τις ατομικές ελευθερίες και τα ανθρώπινα δικαιώματα, εκεί θα μας βρουν απέναντι. Για μένα προηγείται η πειθώ: όλα γίνονται με συνεννόηση, όλα γίνονται στα πλαίσια της ειρηνικής συνύπαρξης και του σεβασμού του Συντάγματος. Να μας εξηγήσουν πάνω από όλα και οι γιατροί να αναλάβουν κι εκείνοι τις ευθύνες τους. Ο γιατρός εκείνος ο οποίος λέει ότι πρέπει εγώ να φοράω τη μάσκα, να με εξετάσει και να δει αν η μάσκα προκαλεί παρενέργειες ή δυσκολίες στην αναπνοή μου, να γνωματεύσει ότι η μάσκα δεν έχει παρενέργειες σε μένα και τότε εγώ να την φορέσω, πολύ ευχαρίστως.

Όταν εγώ, ως δικηγόρος, καταθέτω ένα δικόγραφο και καταθέτω αυτοτελείς ισχυρισμούς, βάζω τη σφραγίδα μου και την υπογραφή μου από κάτω. Και αναλαμβάνω τις συνέπειες του συγκεκριμένου δικογράφου. Το ίδιο να πράξουν και αυτοί, να αναλάβουν τις συνέπειες των γνωματεύσεών τους! Δεν μπορεί οι εκάστοτε γιατροί και λοιμωξιολόγοι να βρίσκονται μονίμως στο απυρόβλητο, αλλά οι δικηγόροι να βάλλονται, οι υπόλοιποι πολίτες να βάλλονται...

Πριν από καιρό ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) είπε ότι μάσκες πρέπει να φορούν μόνο όσοι νοσούν, όχι οι υπόλοιποι. Η ελληνική κυβέρνηση πού είναι όμως εδώ; Μήπως εξυπηρετούνται άλλες σκοπιμότητες; Μήπως παράγονται μάσκες με τον τόνο, για να εξυπηρετούνται κάποιοι παραγωγοί μάσκας; Όχι όμως με τον νόμο 4682/2020, να καταπατώνται όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα, με πρόσχημα την δήθεν θανατηφόρα πανδημία!


323 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page