view-source:https://www.facebook.com/emystras
 
  • .

Ο ιός Νίπα, μπροστά στον οποίο ο κορονοϊός θα μοιάζει με λούτρινο παιχνίδι...

22.2.2021

Του Ησαΐα Κωνσταντινίδη


Μία νέα θανατηφόρα πανδημία, κατά πολύ χειρότερη του κορονοϊού, πλησιάζει... Το γράψαμε πολύ πρόσφατα, σε σχετικό άρθρο μας (βλ. εδώ ), επισημαίνοντας ότι η επερχόμενη Ασθένεια-Χ έπεται να αλλάξει δραματικά την πραγματικότητα επί του πλανήτη. Και, προτού αλέκτωρ λαλήσει τρις, ήρθε η επιβεβαίωση από τα πλέον αρμόδια και επίσημα στόματα. Όπως, για παράδειγμα, του κυρίου Μπιλ Γκέιτς, ιδρυτή της Microsoft, ο οποίος στις αρχές Φεβρουαρίου του 2021 προέβλεψε να έρχονται δύο μεγάλες καταστροφές μετά την πανδημία. Ποιες είναι αυτές; Όπως ο ίδιος αποκάλυψε, πρόκειται για την “κλιματική αλλαγή” και τη “βιοτρομοκρατία”. Επίσης, ο κ. Γκέιτς, την ίδια περίοδο, κάλεσε τους ανθρώπους να αρχίσουν να τρώνε... συνθετικό κρέας (μεταλλαγμένο), αντί του πραγματικού, σε μια προσπάθεια καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής! Ας μην ξεχνούμε, δε, ότι ο εν λόγω Γκέιτς κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε ένα Ted Talk, το 2015, είχε πει πως ένας πολύ μολυσματικός ιός θα καταστρέψει την ανθρωπότητα στο εγγύς μέλλον...

Για τη νέα ασθένεια που έρχεται, διαβάζουμε σχετικά, σε διαδικτυακό ρεπορτάζ του Δημήτρη Δρίζου (newsbomb.gr), ανάμεσα σε άλλα τα εξής: “Την ώρα που ο πλανήτης δίνει μάχη με την πανδημία του κορονοϊού, αναζητά ήδη την... επόμενη με κορυφαία επιστήμονα να «δείχνει» προς μια ασθένεια που δεν αφήνει κυριολεκτικά κανένα περιθώρια αισιοδοξίας. Η Dr. Rebecca Dutch του πανεπιστημίου του Κεντάκι, βιολόγος και μοριακή επιστήμονας βιοχημείας, δήλωσε πως αργά ή γρήγορα ο πλανήτης θα αντιμετωπίσει νέα πανδημία. Ποια «βλέπει» όμως εκείνη στο μέλλον; Τον ιό Νίπα, ο οποίος το 1999 εμφανίστηκε μυστηριωδώς στην μακρινή Μαλαισία και έφερνε στους ασθενείς εμετούς, επιληπτικές κρίσεις και εν τέλει το θάνατο. Μιλώντας στην Sun, η Dutch τόνισε πως «ο ιός Νίπα θα μπορούσε να φέρει ανά πάσα ώρα μια νέα πανδημία. Αρκετά πράγματα είναι πολύ ανησυχητικά για τον Νίπα, όπως η θνησιμότητά του που είναι έως και 75% υψηλότερη από τον covid. Μπορεί να μεταδοθεί μέσω φαγητού, της ανθρώπινης επαφής ή και μέσω της επαφής με τα ζώα». Αξίζει να σημειωθεί πως και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει αφήσει... ορθάνοικτο το ενδεχόμενο να εμφανιστεί πολύ σύντομα μια νέα πανδημία στον πλανήτη μας”.

Τι είναι ο ιός Νίπα (Nipah virus); Πρόκειται για εξαιρετικά θανατηφόρο ιό (σκοτώνει σε ποσοστό 70% επί των κρουσμάτων!), ο οποίος μεταδίδεται από τις νυχτερίδες που τρέφονται με φρούτα και περνάει στον άνθρωπο μέσω της κατανάλωσης τροφίμων που έχουν προηγουμένως μολυνθεί από τις νυχτερίδες, δηλ. φρούτων ή κρεάτων ζώων. Είναι ιός, ο οποίος προκαλεί θανατηφόρες εγκεφαλίτιδες ή την κωματώδη κατάσταση του ασθενή. Εντοπίστηκε για πρώτη φορά το 1998, σκοτώνοντας μέσα σε 20 χρόνια εκατοντάδες ανθρώπους στην Ινδία, τη Μαλαισία και το Μπαγκλαντές. Φυσικά, δεν έχει ακόμη βρεθεί εμβόλιο για την αντιμετώπισή του...

Αυτός ο ιός, λοιπόν, ενδέχεται στο εγγύς μέλλον να μας κάνει να ξεχάσουμε τον κορονοϊό/Covid-19, κάνοντας τον τελευταίο να φαίνεται σαν μία αστεία αρρώστια μπροστά στο νέο κακό που έρχεται. Παράσιτα, βακτήρια, μύκητες και ιοί (άρα: μικροοργανισμοί), αόρατοι δια γυμνού οφθαλμού, πάνε να καταστρέψουν τελείως τον πλανήτη. Ειρωνεία ίσως, αλλά αυτό που δεν κατόρθωσαν δυνάμεις με πολύ μεγαλύτερο όγκο και βάρος, που έμοιαζαν πολύ περισσότερο επικίνδυνες, μάλλον θα το κατορθώσουν μονοκύτταροι οργανισμοί με μέγεθος μικρότερο από 0,1 mm (χιλιοστόμετρο)...

Προσοχή, όμως! Μπορεί μεν ορισμένοι φανατισμένοι συνωμοσιολόγοι -βασικά, των άκρων (της άκρας Δεξιάς και της άκρας Αριστεράς)-, που ακόμη κι αν έχουν δίκιο θεωρούνται από τον μέσο πολίτη ως “ψεκασμένοι”, να αμφισβητούν την ύπαρξη του Covid-19, όμως ο ιός υπάρχει, έστω και ως παρασκεύασμα μυστικών εργαστηρίων και αποτέλεσμα μεταλλάξεων παλαιοτέρων ιών. Το θέμα είναι αλλού, και είναι κατά βάση κοινωνιολογικό: πώς, δηλαδή, ο κορονοϊός -αλλά και πιο παλιά το Έιτζ, ή αργότερα ο ιός Νίπα- χρησιμοποιούνται για την, κατά πολλούς, χειραγώγηση των μαζών και για τη διαμόρφωση της ατζέντας μιας Παγκόσμιας Τάξης, σε ένα νέο διεθνές περιβάλλον, με στόχο την πλήρη καθυπόταξη των λαών και το πέρασμα στον μετανθρωπισμό. Ενδιαφέρον πάνω σ' αυτό παρουσιάζουν τα όσα γράφτηκαν σε άρθρο με τίτλο “Σκέψεις πανδημίας”, το οποίο δημοσιεύτηκε ανώνυμα στο διαδίκτυο (με e-mail επικοινωνίας του συγγραφέα του το κάτωθι: enso_000@protonmail.com). Γι' αυτό τον λόγο, αναδημοσιεύουμε εδώ χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το κείμενο ετούτο:

“Η καθιέρωση των απογευματινών δελτίων σε καθημερινή βάση έχει ως αποτέλεσμα το μονοπώλιο του λόγου, καθιστώντας τους θεατές-απομονωμένους μαζάνθρωπους απλούς δέκτες, στερημένους από την ικανότητα του λόγου. Όπως λέει και ο Αμερικανός ψυχίατρος Szasz: “Στο ζωικό βασίλειο, ο κανόνας είναι, φάε ή θα σε φάνε. Στο ανθρώπινο βασίλειο, όρισε ή θα σε ορίσουν”. Με αυτό εννοείται το παιχνίδι των εννοιών το οποίο είναι καθοριστικότατο στην εποχή μας. Όποιος κατέχει τις έννοιες και τον ορισμό τους, αυτός έχει και την εξουσία. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι ο πόλεμος που διεξάγεται είναι σε σημαντικό βαθμό πόλεμος λέξεων. Και αυτό διότι οι λέξεις που χρησιμοποιούμε έχουν σημασία, καθορίζουν τις σκέψεις που κάνουμε. Εκπαιδευτήκαμε σιγά σιγά στις έννοιες “ανοσία της αγέλης”, “κρούσματα”, “ασυμπτωματικοί φορείς”, “απαγόρευση συναθροίσεων”, “άδεια κυκλοφορίας”, “health pass”, και συνηθίσαμε στον τρόπο θέασης της πραγματικότητας μέσα από αυτό το παραμορφωτικό πρίσμα. Όποιος πλέον μιλήσει με άλλο πλαίσιο εννοιών, είναι στην καλύτερη περίπτωση ψεκασμένος αφού διαφωνεί με την συναινετική πραγματικότητα (consensus reality). Έτσι, η πλειονότητα των ανθρώπων που έχουν υπνωτιστεί στην ερμηνεία της πραγματικότητας με το καθεστωτικό μοντέλο, χωρίς να το αντιλαμβάνονται, λειτουργούν ως θεματοφύλακες και υπερασπιστές της ρητορικής που υιοθέτησε το Κράτος και το Κεφάλαιο σε αυτή τη συγκυρία για να προωθήσουν την ατζέντα τους. Όπως αναφέρει και ο Μαρξ, “στην γραφειοκρατία, η σύμπτωση του κρατικού συμφέροντος και των ιδιαίτερων ατομικών υποθέσεων δομείται με τέτοιο τρόπο ώστε το κρατικό συμφέρον γίνεται μια ιδιαίτερη ατομική υπόθεση πάνω από τις άλλες ατομικές υποθέσεις”.

Βλέπουμε τον κόσμο μόνο μέσα από το σπίτι μας. Τα γεγονότα πλέον έρχονται σε εμάς όπως το βουνό πάει στον Μωάμεθ, δεν πάμε εμείς σε αυτά. Αρκεί κανείς να ανοίξει το δέκτη του και τα γεγονότα που έχουν επιλεχθεί να αντιπροσωπεύουν την “πραγματικότητα” τον περιμένουν ώστε να τα καταναλώσει από το ρόλο του θεατή. Ερχόμαστε έτσι στο παράδοξο συμπέρασμα πως αρκεί να κλείσουμε την πόρτα πίσω μας και να ανοίξουμε την οθόνη προκειμένου να δούμε τον εξωτερικό κόσμο σαν εικόνα, σαν θέαμα, μέσα από τα μάτια “ειδικών” και δημοσιογράφων, ενώ τα πραγματικά μάτια μας είναι αδύναμα να αντιληφθούν την πραγματικότητα όταν βρισκόμαστε “εκεί έξω”.

Όντας σε μια κατάσταση συνεχούς σοκ, όπως περιγράφει η Ναόμι Κλάιν, είμαστε ανίκανοι να αντιδράσουμε σε οτιδήποτε. Με αυτό τον τρόπο, η ζωή στο σύνολό της μοιάζει να έχει παγώσει και ο άνθρωπος ασχολείται με την καθημερινή του επιβίωση, απορροφημένος σε ένα συνεχές και αιώνιο παρόν, μετατρεπόμενος σε άχρονο και ανιστορικό ον”.

Ο κόσμος αυτός έχει τελειώσει. Ζούμε τους τελευταίους σπασμούς πριν τον θάνατο, τις τελευταίες ενδείξεις ζωής, τον επιθανάτιο ρόγχο του κόσμου που φεύγει. Ένας άλλος κόσμος γεννιέται, ενδεχομένως και μέσα σε άλλες διαστάσεις και, πάντως, δεν θα θυμίζει σε τίποτα την παλιά εποχή. Τα είδη που θα επιβιώσουν, υπό τις νέες αυτές συνθήκες, θα είναι για μία ακόμη φορά όσα καταφέρουν να προσαρμοστούν στην καινούρια πραγματικότητα· αντιθέτως οι “πολλοί”, όλοι εκείνοι που σήμερα απλώς κραυγάζουν και βρίζουν, θα γνωρίσουν ένα πρόωρο και μαρτυρικό τέλος, μην έχοντας καμία απολύτως θέση στη Νέα Εποχή που αναδύεται.


855 προβολές0 σχόλια